🔄
Naar inhoud
0

Je winkelwagen is leeg

Doorgaan met winkelen

Retourbeleid

Retourbeleid

Retourneren van artikelen
Bent u niet tevreden met uw aankoop? Dan kunt u de gekochte artikelen in oorspronkelijke staat binnen 30 dagen na levering retourneren (graag met vermelding van het trackingnummer). Na ontvangst en controle van de retourzending storten wij het aankoopbedrag terug. Alle retouren moeten vooraf bij onze klantenservice worden aangemeld.

Ik heb een defect artikel ontvangen
Neem direct contact op met onze klantenservice en vermeld:

  • Uw bestelnummer
  • Welk artikel beschadigd is
  • Een korte omschrijving van het probleem
  • Fotobewijs (duidelijke foto’s)

Is uw pakket bij levering beschadigd? Maak dan een foto en stuur deze binnen 7 dagen na de leverdatum naar ons serviceteam. Zonder door onze klantenservice bevestigde vaststelling van de schade kunnen wij geen terugbetaling, tegoed of vervangend artikel aanbieden.

Ik heb het verkeerde artikel ontvangen
Mocht u onverhoopt een verkeerd artikel hebben ontvangen, neem dan direct contact op en geef door:

  • Uw bestelnummer
  • De naam van het artikel dat u niet hebt ontvangen
  • De naam van het artikel dat u wel hebt ontvangen
  • Een foto van het ontvangen artikel

Omruilen
Omruilen is helaas niet mogelijk. Wij adviseren u het artikel te retourneren en vervolgens het gewenste artikel opnieuw te bestellen.

Voor defecte producten
Is een product defect, tijdens transport beschadigd of anderszins gebrekkig? Retourneren is dan kosteloos.

Als ik artikel(en) wil retourneren
Wanneer de klant het verkeerde product heeft besteld, de maat niet goed is of het product niet meer wenst, dan zijn de werkelijke retourkosten en het retourlabel voor rekening van de klant.